29.6.2014

provinssirock 2014

2014-06-29_04-45-27
Otin provinssissa tasan yhden kuvan, hyvä minä. Olin siis todellakin ensimmäistä kertaa provinssissa ja pakko sanoa, että kyllä olen menossa uudestaankin! (Varautukaa tekstioksennukseen ja kielioppivirheisiin)

PE kaverit halus kovasti nähdä Cheekin (okei kyllä mäkin pikkusen), joten mentiin vasta siinä puol seiskalta alueelle. Päästiin oikeen eturiviin. Melu oli suuri ja tunnelma oli erittäin korkealla, vaikka puolivälissä keikkaa tuntu että ei pysty enää huutaa. Kerittiin Cheekin jälkeen vielä kattoon pikkusen Sannia ja Haloo Helsinkiä. Sitten oli semmonen kiva pieni tauko ettei ollu mitään, pyörittiin alueella ja kateltiin ihmisten menoja. SITTEN pätettiin et: 'hei mitä jos mentäis kattoon sitä the prodigyä'. Huonoin päätös ikinä. Keikka ei ollu vielä alkanu, oltiin siellä aivan keskellä ja kun keikka alko, me luultiin että me kuollaan. Kaikki hyppi ihan saatanasti, töni toisiaan ja melu oli suunnaton. Pois pääsy oli vitun vaikeeta. No päästii kaikki kuitenkin hengissä pois ja olo oli helpottunu. Seurasi hetkellinen hetki, jolloin me ei tehty muuta kuin palloiltu alueella ja alueen ulkopuolella. Kun me nyt siinä palloiltiin, niin tapahtu jotain AIVAN USKOMATONTA. Mä näin yhden mun hoitajan, huusin sille varmaan kolme kertaa, eikä se kuullu. Sitten kun käveltiin siitä uudestaan ohitte niin se huomas mut ja me juteltiin pikkusen. Se kysy miten mulla menee ja yms. Olin aivan onnessa JA sain halata sitä vielä lopuksi!! Kun lähdin siitä tilanteesta mun kavereita kohti, niin mä aloin itkeä ja pikkusen hyperventiloida. Mutta oli niiiiiiin ihanaa nähä se. Meidän seuraava keikka oli vasta yöllä, Pariisin Kevät. Päästiin aika lähelle ja mun kaveri sai uuden, kännisen, tutun. Olin vasta noin kolmelta kotona ja vasta puol neljä nukkumassa.

LA Jenni Vartiainen oli ensimmäinen mitä mentiin kattomaan ja pakko sanoa että Jenni veti aivan mahtavasti! Seuraavana meillä oli vuorossa Samuli Putro, vaikka en melkein tiennyt mitään sen biiseistä niin nautin keikasta erittäin paljon. Putron keikan jälkeen seurasi taas hetki, jolloin ei ollut mitään katsottavaa. Tuota Putron keikkaa ennen oltiin soitettu kaverin kaverille, että jos se vois tuoda meille juomista ja luojan kiitos se toi meille juomista sen keikan jälkeen. Okei, saatiin yhet jokaiselle, mutta sekin oli parempi ku ei mitään. Ruoaksi haettiin pitsaa (mulle suklaariisikakkuja) ja mentiin ne kaverin isseelle syömään. Syötiin hyvin, ja avattiin juomat matkalla takaisin. Se oli aika pahaa, mun makuun, joten en juonu hirveen paljo, mutta sainpas ainakin roheutta tehdä yhden jutun josta kerron pian. Sitä M.I.A:kin käytiin kattoos, mutta se ei oikeen ollu meitä varten. Joten siirryttiin taas harhailemaan kaikkialle. Käytiin myös Softenginen keikalla, mutta sieltäkin lähettiin heti, ku oltiin kuultu Something Better. Istuttiin hetki ennen Knife Partyä, jotta saatais voimia. Mulla ei ollu hajuakaan että minkälaista musiikkia se soittais ja se sattui olemaan semmosta aika....no sanotaanko....bilemusiikkia. Ja nyt kerron sen jutun. Nimittäin kun meno alko lämmetä aika paljon, mun eteen tuli pari poikaa/miestä pomppimaan ja aloin hymyillä sille toiselle. Noh, sehän otti mut mut mukaan niitten kahen tanssiin mukaan. Loppujen lopuksi me pideltiin aina välillä käsistä kiinni ja tanssittiin. (en oo ikinä tanssinu sille ''kunnolla'' ennenkuin tuolla. hypin ja pyörin ja vaikka mitä. okei, myönnän että otin ehkä vähäsen mallia Effyn tanssityylistä) Kun se mielettömän hyvä keikka oli ohitte, ne kaks kaverii seuras meitä hieman. Pyysivät saunaankin muttei menty. Oltiin niitten kanssa varmaan ainakin se tunti. Olin nukkumassa vasta joskus neljältä.

KIITOS.

1 kommentti: